Her er du: Vaksdal bibliotek > Arrangement > Arrangement
09.10.2019 Kl. 19:00
Henrik Ibsen-kveld i Dale forsamlingshus
Arrangement

Ibsens Italia, en litterær-musikalsk kveld ved Gro Hartun, Lill Vibe Simonsen og Audun Kayser.

Dato / tid
09.10.2019, 19:00, - 20:30

Dei to norsklærarane Gro Hartun og Lill Vibe Simonsen har skrive boka Ibsens Italia. Om å tråle rundt i Ibsens fotefar.

Dei tek oss med oss med frå Milano og Venezia i nord til Napoli og Amalfiekysten i sør, men Romas fontener, pizzaer og byggverk er sjølvsagt også sentrale. Ei litterær reise som blir toppa med utsøkte bilde frå til dømes Pantheon i Roma, der solstrålene risler ned i rommet gjennom den sirkelforma opninga i kuppelen, og vitnar om sans for lys, rom og kontrastar.

Pianisten Audun Kayser krydrer kvelden med nokre italiensk perler, samt gir oss smakebitar frå Edvard Grieg sin musikk til Peer Gynt.

Hadde Ibsen vore ein like stor dramatiker utan opphald i Italia?

Dale forsamlingshus, onsdag 9. oktober kl. 19.

Inngangsbill.: kr. 100.-

Arr.: Vaksdal folkebibliotek