Her er du: Vaksdal bibliotek > Aktuelt > Ukategorisert > Status Vaksdal filial: meirope ute av drift

Status Vaksdal filial: meirope ute av drift

AKTUELTpublisert 29.01.2024
Vaksdal filial: Status for meirope-situasjonen.
  • Beklagar verkeleg for at meirope enno ein gong har vore ute av drift og framleis er det per 29.01.24.
  • Det er ein server i Tyskland som det er tekniske problem med, og det er slik at dei framleis jobbar med å løyse dette problemet slik at meirope hjå oss kan fungere som det skal
  • Biblioteksjef jobbar no tett med leverandør om å finne gode løysingar for å sikre eit betre og meir stabilt meirope tilbod på Vaksdal filial framover.
  • Filialen er betent kvar måndag kl. 11:30-16:30. Velkomen innom for boktips og ein hyggeleg prat!
Takk for tålmodet og forståinga for dette. Me håpar meirope er tilbake so snart problemet er løyst.
Helsing biblioteksjefen,
Maren Johanne Børdahl
Ved spørsmål: ta kontakt på tlf 45673719 mandag-torsdag 10-15 eller på e-post: maren.johanne.bordahl@vaksdal.kommune.no