Her er du: Vaksdal bibliotek > Aktuelt > Ukategorisert > Oppdatering: Vaksdal Filial

Oppdatering: Vaksdal Filial

AKTUELTpublisert 17.01.2023

OPPDATERING VAKSDAL FILIAL

No er endeleg meirope fiksa (igår) og me håpar de vil kome mykje på biblioteket dykkar framover.
Diverre har me eit kuldeproblem som gjer at det ikkje er forsvarleg for tilsette å opphalde seg på biblioteket på denne årstida. Difor har det vore nokre ubetente måndagar i det siste og det er usikkert på om bibliotekar kan vere tilstades fystkommande måndag 23.01. Me er i gong med å finne ei løysing og ber om tålmod frå dykk enn so lengje og me håpar det løyser seg veldig snart.

Me vil etterstrebe å oppretthalde viktige tilbud som reserverte bøker frå Dale til Vaksdal filial.
Spørsmål kan sendast til biblioteksjef: maren.johanne.bordahl@vaksdal.kommune.no